2014. január 10., péntek

Megtöretve. Első fejezet. Milyen élete lehet egy AIDS beteg gyermeknek?

Úgy hallom ezt a kérdést ma is, mint amikor először kezdtem szolgálni AIDS beteg emberek felé. Az ő válaszuk ugyanazt mondta, mint a társadalom, hogy nincs élet AIDS betegen, csak kirekesztettség, elutasítottság, és védtelenség.
Mindig tudtam, hogy mennem kell  szolgálni feléjük Isten életével és szeretetével. Szentírás:Máté könyve.5.fejezet 41.vers. Így lett az egy mérföldből még egy, és még egy, és még egy.  1995- ben szóltak a kórházban ahol szolgáltam ,hogy van egy kisfiú a gyerekosztályon, menjek látogassam meg.
Meglátogattam, és innentől kezdve nemcsak a mérföldek kezdtek el nőni, hanem Isten szeretete is a szívemben a kisfiú, és a többi gyerek felé. 

Isten elhozta őt, és egy másik a gyereket a kórházból ahol évekig lakott, hogy egy család lehessünk, ahol az  Úr dicsősége lelepleződhet , megmutatva azt, hogy az ő életük is  lehet  teljes, és reményteli.
Bátorka és Andráska
( nem a valódi nevük) ártatlanul lett megfertőzve 1989-ben Romániában ,sok más kisgyerekkel együtt. Andráska ,és a többi gyerek néhány éve meghalt, azóta már csak Bátorka élt velem. Hat évesen átadta magát az Úrnak ,és bár most is komoly fájdalmai vannak, ő azért jár gyülekezetbe, szolgál idősek, betegek, és kisgyerekek felé. Bizonyságot tesz arról, hogy van élet AIDS betegen is. Ma, huszonnégy évesen  tanul , képezi magát. Szeret dolgozni, bár apró termete,és képességei miatt nagyon nehéz megfelelő munkát találnia!Alkalmi munkákból él.
A kényszerítést továbbra is érzem, annak ellenére, hogy az eltelt évek alatt megbetegedtem, és fizikailag korlátozva lettem. Megkérdeztem Istent,ez lenne az ára? Ő válaszolt erre a kérdésre és azt mondta :Ez a betegség nem halálos, hanem az Isten dicsőségére való, hogy Ő dicsőíttessék általa. 
János Evangéliuma 11.4.
Sokáig szolgáltam elítéltek,betegek,reményvesztett emberek felé. Imádkoztam értük, elmondtam nekik a mi bizonyságunkat. A sok szeretetet amit adtam, bőségesen visszakaptam. Az otthonunkban bibliatanulmányok, és imaszolgálatok vannak. Közben tanulok,és könyvet írok az életünkről.Szeretnénk továbbra is hitben megtenni még sok-sok mérföldet. Amikor ezeket a sorokat írtam, még úgy volt,hogy elveszítem a munkámat, nem lesz jövedelmünk.Ennek ellenére  is tovább mentünk volna, mert soha nem szenvedtünk semmiben hiányt.
Bíztunk Istenben,hogy mindent meg fogunk tőle kapni.Az ima a legnagyobb fegyverünk,és a választ az Úrtól vártuk. Ő az utolsó pillanatban,egy négy éves AIDS beteg kislányt küldött hozzánk,akinek tíz betegsége van. Nem tud beszélni,súlyosan sérült.
Mégis mindig nevet,a szíve hálás,és örömmel teljes.
Pillanatok alatt  megváltozott az életünk.Nagyon nehéz minden napunk,de valóban olyan életet élünk, amire csak Isten képes rajtunk keresztül,átlépve a korlátainkat. Lehajoltunk valakihez, akit a Teremtő magához ölelt. Egy év múlva a nővére is ideköltözött!
Köszönünk minden imát és támogatást. Nagyon sokan segítettek eddig is nekünk. Menjünk együtt, és Istennel egy következő mérföldre.

A következő részek,az elmúlt 27 évről szólnak.
Remélem áldás lesz ,mert az életünk Isten valóságát leplezi le. Ő valóban létezik.

http://visszaavalosaghoz.hu/
                                              http://messages.bibliaszol.hu/eredmenyeselet/

Nincsenek megjegyzések: